Dit komt omdat ‘Verzonden’ op de webshop betekent dat de order is overgezet naar het ordersysteem van PostNL, en nog niet per se dat het pakket op weg is naar het bezorgadres. Vanuit PostNL ontvang je een bericht wanneer het pakket daar bij het depot ...
Helaas is jouw personeelsnummer nog niet actief. Dit kan komen omdat NS jouw ondertekende contract nog niet heeft ontvangen/verwerkt. Of misschien heb je de integriteitstest nog niet helemaal afgerond. Pas als alle onderdelen doorlopen zijn, wordt ...
Bedrijfskledingcoördinatoren zijn het eerste aanspreekpunt voor teammanagers (en medewerkers) wat betreft vragen en klachten. Ook vertegenwoordigen zij hun regio in het Landelijk Overleg Bedrijfskleding. In dit overleg komen mogelijke veranderingen ...
Een pasafspraak kun je inplannen door in te loggen in de webshop via https://webshop.schijvens.nl/ns Jouw gebruikersnaam is jouw personeelsnummer. (indien er 00 voor staat, deze niet overnemen) Heb je nog geen wachtwoord, klik dan op de link ...